ars333 (ars333) wrote,
ars333
ars333

Гудбай, Dijuice і Київстар!

Оригинал взят у bilozerska в Гудбай, Dijuice і Київстар!
Моя мама доволі довго користувалася мобільним тарифом "Dijuice Безлім". Суть тарифу: ти поповнюєш рахунок на 30 грн. і отримуєш 25 днів безкоштовних дзвінків на всі номери Dijuice. Причому якщо раніше з цих 30 грн. ти отримував на рахунок всі 30, то в якийсь момент вони зробили так, що 10 грн. "зникають" (їх нібито прибирають за обслуговування) і тобі на розмови залишається лише 20. Про такі зміни тоді вони, наскільки я пам’ятаю, не попередили. Ми помітили їх самі, але плюнули.

Чергові 25 днів безкоштовних розмов закінчувались у мами вчора. Ввечері она поповнила рахунок на 30 грн. через автомат у продуктовому магазині, як завжди робила досі. Прибула СМС, що рахунок поповнено, і на рахунку тепер 62 грн.

Сьогодні вдень мама багато розмовляла з абонентами Dijuice, поки не виговорила всі гроші - як з’ясувалося, безкоштовних 25 днів вона не отримала, і її розмови тарифікувалися по 1 грн. за хвилину.

Я кинулася дзвонити у службу підтримки, і з’ясувалося, що відтепер, з 3 серпня, якщо ти купуєш для поповнення скретч-картку, платиш, як і раніше, 30 грн. А якщо через банкомат, як зробила мама - тоді треба сплачувати вже 40 грн.

ОПЕРАТОР ПРО ЦЕ НІЯК НЕ ПОПЕРЕДИВ! Ні СМСками абоненту, ні через сайт. Зайшла щойно на сайт Dijuice - на головній сторінці про це ні слова. Є маленька зноска в кінці інформації про тариф - а сама сторінка тарифу давно в архіві.
Хоча навіть попередження на сайті без СМСки абонентам з посиланням на цей сайт було б шахрайством - чого це раптом абоненти повинні регулярно ходити на сайт оператора (чи дзвонити у службу підтримки) і перевіряти, чи не змінився тариф?

Зате 7 серпня прибула СМС-ка: "Зверни, будь ласка, увагу! БЕЗЛІМітний тариф за умовами тар. плану діє до 09.08.2011. Для продовження поповни рахунок на 30 грн. або більше". Про зміни умов тарифу - ні слова.

Про всяк випадок я зателефонувала оператору і спитала, чи попереджали вони абонентів про зміну умов тарифу. Мені відповіли, що так, всі абоненти були попереджені - їм було розіслано СМСки у період з... 11 травня по 3 серпня.
Мама каже, що їй взагалі така СМС не приходила. Але навіть якби прийшла у травні або червні - це нормально? Хто це два місяці пам’ятатиме такі речі? На мою думку, інформацією про подібні зміни треба "бомбардувати" абонентів місяць до настання цих змін і місяць після.

Висновок: з рахунку у матері просто вкрадено 62 грн. Вочевидь, у дуже багатьох абонентів з рахунків вкрадені гроші.

Чому саме вкрадені - дуже просто:
1) Мама заплатила гроші, щоб розмовляти безкоштовно, безкоштовних хвилин/днів не отримала і заплачені гроші теж втратила.
2) Якби мама знала, що за кожну хвилину розмови стягується гривня, вона б не розмовляла цілу годину за таким невигідним тарифом. Вона або купила б скретч-картку, або поповнила б у банкоматі не на 30, а на 40 гривень, або взагалі відмовилася б від тарифного плану.

Оскільки ми не любимо сильно хитрих, ми всією родиною, у кого є Київстар та Dijuice, відмовляємося від нього. Будемо користуватися іншими операторами.




PS отсебя добавлю: чистая правда. Давно никак не мог понять, куда это бабло с телефона уходит?
Tags: наебалово, телефоны
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments